...sumar, restar, multiplicar, dividir, fraccions) i com s'han d'ensenyar aquests continguts. a cada un d'aquests capitols es reflexiona sobre els conceptes, la metodologia, es descriuen estrategies, errors i dificultats mes frequents. es comenten recursos i materials i es proposen activitats per facilitar el treball a l'aula.
el capitol 9 esta dedicat a l'aprenentatge i l'ensenyament dels algoritmes de les quatre operacions basiques.
el capitol 10, (dificultats d'aprenentatge en matematiques), torna a alguns dels punts tractats al llarg dels capitols anteriors, per al cas d'alumnes amb dificultats d'aprenentatge en matematiques i ofereix algunes estrategies d'intervencio.
en el capitol 11, v. bermejo descriu un programa d'intervencio per a la millora del rendiment matematic: el peim (programa evolutiu instruccional per matematiques).
fitxa tecnica:
autor: vicente bermejo (coord.). pagines: 256. format: 17 x 24 cm. isbn: 84-8316-822-7 data de sortida: novembre 2004. col.leccio: 133 ciutat de les ciencies n º 6e
foto: classe per jcabrera.moreno a flickr...
Afegir a Del.Icio.Us

